Current news

InnoZell erhält die „Go-Bio Initial“-Förderung

InnoZell, ein Spin-off der Universität Konstanz, erhält die „Go-Bio Initial“-Förderung des Bundesministeriums für Bildung und Forschung (BMBF). Die Ausgründung von Clovis Hugues Seumen Tiogang setzt auf Innovationen im Bereich der Zellforschung.

Appointment as tenure-track Professor

From October 2024 onwards I am a tenure-track Professor at the University of Konstanz. I am excited to support the Finance area at the Department of Economics with research, teching and new ideas.

We welcome Yu-Jie Zhao

On 1 October 2024, we welcome our new doctoral student Yu-Jie Zhao from Taiwan under the supervision of Professor Holzer.